Activitats dirigides

A La Piscina de Lloret podràs practicar una gran quantitat d'activitats dirigides. Des d'activitats de baix impacte com manteniment o streching fins a altres de més intensitat com step o aeròbic.

Si el que busques es millorar el teu to muscular però vols fer-ho al ritme de la música, TBC o tonificació seran les teves activitats.

Aquest és el llistat de les activitats dirigides que pots realitzar a La Piscina de Lloret.

Horaris d'activitats dirigides

STEP

Exercicis amb step per a la millora cardiovascular i el to muscular de cames i glutis

ZUMBA

Activitat aeròbica de moda amb balls generalment llatins

AEROBIC

Activitat per a la millora cardiovascular, coordinació i ritme

CYCLING

Activitat dirigida d’intensitat mitja/alta amb bicicletes estàtiques on es pedala al ritme de la música

HIIT

Activitat cardiovascular realitzada amb exercicis de curta durada i amb períodes de recuperació incomplerts

FIT PUMP

Sessió amb barres i discos, per a la millora de la resistència muscular de tot el cos

GAC

Exercicis de resistència aeròbica i treball muscular localitzat en glutis, abdominals i cames

TONIFICACIÓ

Exercicis de resistència aeròbica i treball muscular global de tot el cos

CARDIO TO

Classe que té com a objectiu principal millorar la resistència cardiorespiratòria i muscular

PILATES

Entrenament físic i mental amb un sistema d’estirament i enfortiment amb moviments controlats i precisos

GIM SÈNIOR

Classe de baixa intensitat pel treball muscular de forma aeròbica i treball de flexibilitat i coordinació

STRETCHING

Estiraments globals i analítics destinats a la millora de l’amplitud de moviment i a la recuperació post esforç

AB + STRE

Combinació d’exercicis per a millorar i mantenir la força de la musculatura postural del tronc i l’Stretching

ZUMBA KIDS

Classe de Zumba dirigida a nens/es de 3 a 6 anys

JOCS ESPORTIUS

Activitats que estimulen els reflexos, sociabilitat, treball en equip i intel·ligència mental i corporal. De 3 a 6 anys

TONO JÚNIOR

Exercicis per mantenir el cos en bona forma, jugant amb l’agilitat, flexibilitat, i petites tandes de moviments per treballar les diferents parts del cos, de 7 a 12 anys

CYCLING JÚNIOR

Iniciació al món de la bicicleta estàtica, sabent distribuir forces i aprenent les diverses fases de l’entrenament, de 7 a 12 anys

FUNKY

Classe amb un dels balls de moda pels nois/es de 7 a 12 anys

MARXA NÒRDICA

Circuit de marxa a l’aire lliure amb o sense bastons, i l’objectiu de la qual és la millora cardiovascular

WET GYM

Activitat en PISCINA POC FONDA per la millora de la condició física amb exercicis aeròbics i de tonificació

AQUATO

Exercicis en PISCINA FONDA per a la millora de la força i resistència muscular

WET HARD

Classe d’alta intensitat DINS i FORA l’aigua que combina treball funcional i exercicis de natació i fitness aquàtic