Activitats dirigides

A La Piscina de Lloret podràs practicar una gran quantitat d'activitats dirigides. Des d'activitats de baix impacte com manteniment o streching fins a altres de més intensitat com step o aeròbic.

Si el que busques es millorar el teu to muscular però vols fer-ho al ritme de la música, TBC o tonificació seran les teves activitats.

Aquest és el llistat de les activitats dirigides que pots realitzar a La Piscina de Lloret.

Horaris d'activitats dirigides

STEP

Exercicis amb step per a la millora cardiovascular i el to muscular de cames i glutis

ZUMBA

Activitat aeròbica de moda amb balls generalment llatins

BALLS LLATINS

Activitat de ball on es combinen diferents estils llatins

AEROBIC

Activitat per a la millora cardiovascular, coordinació i ritme

BODYCOMBAT

Activitat aeròbica coreografiada que incorpora moviments de la boxa i d'altres esports de lluita

CYCLING

Activitat dirigida d’intensitat mitja/alta amb bicicletes estàtiques on es pedala al ritme de la música

HIIT

Activitat cardiovascular realitzada amb exercicis de curta durada i amb períodes de recuperació incomplerts

HARD TRAINING

Activitat d'entrenament funcional d'alta intensitat i amb ús de materials d'útlima generació

BODYPUMP

Millor programa d'entrenament amb barres i discos, per a la millora de la resistència muscular de tot el cos

GAC

Exercicis de resistència aeròbica i treball muscular localitzat en glutis, abdominals i cames

TONIFICACIÓ

Exercicis de resistència aeròbica i treball muscular global de tot el cos

CARDIO TO

Classe que té com a objectiu principal millorar la resistència cardiorespiratòria i muscular

PILATES

Entrenament físic i mental amb un sistema d’estirament i enfortiment amb moviments controlats i precisos

HATHA IOGA

Disciplina de Ioga d'execució fàcil que contempla exercicis d'estiraments estàtics i dinàmics, on s'intenta aconseguir un equil·libri i unió del cos, ment i emocions

GIM SÈNIOR

Classe de baixa intensitat pel treball muscular de forma aeròbica i treball de flexibilitat i coordinació

STRETCHING

Estiraments globals i analítics destinats a la millora de l’amplitud de moviment i a la recuperació post esforç

AB + STRE

Combinació d’exercicis per a millorar i mantenir la força de la musculatura postural del tronc i l’Stretching

JUST DANCE KIDS I JUNIOR

Classe de balls de moda dirigida a nens/es de 3 a 12 anys

WET SWIM RUN

Combinació d'activitats i jocs de tècnica de carrera i nedo, una forma molt atractiva de preparar duatlons. De 7 a 12 anys

FUNCTIONAL TRAINING JUNIOR

Sistema de condicionament físic basat en exercicis funcionals i variats, amb materials d'última generació, que se centren en ajudar a millorar l'enteniment del cos i els seus moviments. De 7 a 12 anys

MARXA NÒRDICA

Circuit de marxa a l’aire lliure amb o sense bastons, i l’objectiu de la qual és la millora cardiovascular

WET GYM

Activitat en PISCINA POC FONDA per la millora de la condició física amb exercicis aeròbics i de tonificació

AQUATO

Exercicis en PISCINA FONDA per a la millora de la força i resistència muscular

WET HARD

Classe d’alta intensitat DINS i FORA l’aigua que combina treball funcional i exercicis de natació i fitness aquàtic